tisdag 4 maj 2010

[Vetten igen]

Tidig morgon för min del idag då jag inte knappt fått sova nånting känns det som. Känns som man blivit överkörd av ett gäng lastbilar så trött är jag för tillfället. Var ju mkt igår så har ju inte fått sova den natten heller. Idag var det ju bara att hoppa upp vid åtta tiden för att köra Simba till vetten igen. Då han behöver hjälp för att komma i gång att kissa nu med. Stackarn, tror han har kissat men är inte helt säker då han eller Tezz öppnat skjut dörren till köket. Typiskt! Då jag tänkt mig ha koll på honom nattetiden även om jag sov. Men det positiva är ju att han faktiskt är hur gosig som helst och ser ut att må betydligt bättre än igår morse. Han ville inte ens till vetten igen imorse han vägra gå i buren men älsklingen fick in honom efter mkt om och men. Så nu får jag tillbaka honom först ikväll någon gång så de kunde ha koll på honom så han verkligen har kommit igång att kissa igen. Så får hoppas det blir bra idag iaf. =) Nu blir det till att se DH kanske sova med. =P

-Over And Out-

1 kommentar:

Lylv sa...

Jadå, allt är bra annars. Förutom den där förkylningen jag har som aldrig går över då... :P Hur är det själv? Känns det att det närmar sig? Stackars Simba som mår dåligt också.. :(