fredag 21 maj 2010

[Regnig dag]

Har bara regnat hela dagen... Så vad gör man?
  • Städar hela köket
  • Putsar fönster (även om det regnade blev de bättre än de var.) =P
  • Fixade med blommorna.
  • Gjorde i ordning bordet i matsalen (bytte duk bla)
  • Bakade bullar
  • Lagade mat köttfärslimpa och potatis. Mumma! Första gången jag gjorde det med. =)
  • Tvättat
  • Bytt sängkläder
Så har hunnit med en hel del iaf. =) Så blir en lugn kväll med film och chips tror jag bestämt.
Det värsta är att jag fick så jävla ont i fötterna medans jag gick och stod så fick lägga dem i högläge nyss och då kändes det genast mkt bättre. Tanken var ju att vi skulle varit iväg och fiskat idag men inte så roligt att sitta ute i regn så det får blir imorn det. Så börjar älsklingen jobba på tisdag med. Så får ta vara på tiden vi har nu sen ser man inte han på flera dagar.
Lillan sparkar på i magen som vanligt med men varit mest lugn idag inte så konstigt då jag hållit igång hela dagen med. =)
Nej film och chips och mys vare!

-Over And Out-

Inga kommentarer: