lördag 8 maj 2010

[Gå och fiska]

Upp upp och iväg. Vaknade tjugo i sju av att älsklingen låg och pussade på mig. Och jag frågar varför han väcker mig så tidigt och han säger att jamen du var ju så söt. Tack du! Somnade om iaf och vaknade igen halv nio. Åt frukost och drog iväg bort mot Alster och fiska lite. Men jag var ju inte van älsklingens kastspö så det dröjde inte länge innan jag hade fått typ tre botten napp och det tredje gick ju inte att dra upp så det var bara att klippa av linan. Wops! =P Så då gav jag upp och satte mig och tittade när älsklingen kasta istället.
Igår var vi iväg och gjorde massa vettiga grejer typ hela dagen försöka att fixa ordning. Var även in till Ikea och köpte en ny vattenkanna sa hej till Carro med. =)
Men nu blir det till att vila en stund och se lite på tv!

-Over And Out-