lördag 1 maj 2010

[Trött]

Jag förstår inte hur man kan vara så himla trött! I början va graviditeten så vart man svintrött och ville typ sova hela tiden i mitten av den så var man typ pigg och orkade göra hur mkt som helst. Men nu när det närmar sig slutet så vill jag bara sova dagarna igenom. Igår var det riktigt jobbigt för jag såg stjärnor och fick upp maten igen som jag inte fått upp på gör länge. Så blev sängläge hela dagen typ. Var iväg och kikade en liten sväng och kikade på majbrasan iaf. Men det var ju typ det jag orkade. =P Ge mig energi! =)
Helena och Micke kom på besök idag med, det var riktigt trevligt. Satt och fikade och pratade en massa. Efter det blev det typ sängen för min del så nu har jag sovit i typ två timmar. Och är ändå lika trött. =P Nej, får bli lite Dh avsnitt. =)

-Over And Out-

1 kommentar:

Pearldrop sa...

vilken säsong är du på?
synd att du var så trött igår gumman men vi får ses en annan dag! Puss