onsdag 26 maj 2010

[MysFika]

Vaknade vid fem tiden av att Johanna väckte mig som skulle iväg på sin praktik. Trött som jag var så gick jag upp och åt frukost med henne ändå. Efteråt la jag mig i sängen och såg några avsnitt av DH. Somnade om till slut vid åtta nio tiden. För att sedan bli väckt av mami som kom vid tolv och ringde på dörren. Så blev lite prat och fika. Sen kom Mela och Alwin på besök. Vid fyra tiden. Så blev fika och bebisprat. =) Mys! Inte sett dem på ett tag så det var trevligt. Så nu har jag nyss fått i mig lite mat och funderar på om jag ska ta mig ut i det fina vädret och gå en promenix. Japp det tror jag! Sen blir det nog någon film tänker jag och prat med Älsklingen.
Tusan vad man kan sakna någon som man är van att ha runt sig än. Men det är väl en vanesak med kanske. =)

-Over And Out-

Inga kommentarer: