tisdag 25 maj 2010

[DjävulsNatten]

La mig vid elva typ iaf och försökte sova men funkade inte alls hade sådan "mensvärk" eller hur man ska förklara, är väl säkert växtvärk som det så fint kallas. =P Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen typ iaf. Så jag såg på DH istället en stund till typ ett. (två avsnitt kvar av säsong fyra. =P) Låg och vände och vred på mig som tusan och hittade inte någon bekväm ställning heller. Lyckades somna efter en stund iaf, men vaknar med ett ryck av att dörrklockan ringer. Men när jag går dit och tittar så är det ingen där så måste väl ha drömt det. Så när jag väl kom tillbaka till sängen efter den rundan till dörren så låg jag och vände och vred på mig igen för att hitta en bekväm ställning. Och när jag väl somnade så vaknade jag till slut vid tolv. Duschade och åt frukost och har plockat lite. Funderar på vad jag ska göra resterande av dagen, vet att jag måste handla iaf. Så får se hur långt jag kommer. =P

-Over And Out-

Inga kommentarer: