lördag 10 juli 2010

[Blogga från mobilen?!]

Förstår inte alls en del kan lägga in så de kan blogga från mobilen och det skulle jag gärna vilja kunna göra. Men hittar ingenting nånstans och fattar typ nada. =P Det enda jag hitta är att man ska lägga till en mobilenhet aha tänkte jag och började fiffla men då måste man skicka någon kod från e-posten från mobilen å då fatta jag ännu mindre. Finns det inget lätt sätt? =P
Har tagit det lugnt idag som Barnmorskan sa vara mindre i drag och sen amma och pumpa så gott jag kan. Lillan verkar nöjd och mätt iaf så det är ju bra. För när jag pumpar kommer det inte ut lika mkt tror jag. Men hon har ju bättre sugförmåga sa BM med. =) Gött att slippa febern iaf. Men töligt att inte kunna vara ute så mkt som jag vill då jag borde ligga i sängen och ta det lugnt bara typ. Men en liten promenad ska jag nog kunna ta. =)

-Over And Out-

2 kommentarer:

soffie sa...

va skönt att febern är borta å Lillan växer,
ha det gött

soffie sa...

hoppas du haft en härlig dag i värmen,