torsdag 15 juli 2010

[Regn Regn och åter regn]

Nu har svärföräldrarna varit här med. Det har varit gör roligt som alltid när de kommer på besök. =) Så snälla och trevliga. Var iväg och såg deras hotellrum och så åt vi på Max efterrätt hemma hos oss med jordgubbar och grädde. En stadstur genom stan blev det med så de fick se lite mer. Och igår var vi till Skutberget och tog med fika och satt och solade halva dagen. Och på kvällen blev det Mariebergsskogen och fika som vi tog med. Mys! Vart synd att jag inte hann säga hej då till dem idag för de ville åka innan jag och Emilia hade vaknat. Men tack för trevliga dagar. Får åka till dem någon dag med. =) Idag var vi till bvc och Emilia har vuxit som bara den 4785 väger hon nu. Så hon har lagt på sig ordentligt nu tycker jag. =) Sen bar det av på promenad bort till Willys men då började det regna. Och när vi kom hem så var det värsta skyfallet utanför. Och då låg älsklingen och sov i fåtöljen och lilla Emilia sov på min mage hon, så det var bara jag vaken som ville se One Tree Hill som gick på tv:n. =P

-Over And Out-

Inga kommentarer: