fredag 23 juli 2010

[Hotelliggaren]

Idag bar det av, vi fick sovmorgon till tio idag iaf vi riktigt gött. Plockade och dolade lite här hemma först. Sen vid fem tiden kom mamma hit och jag och älsklingen lämnade över lillan i mammas händer. Syrran skulle komma efter en stund med men jag och älsklingen åkte iväg innan till mariebergsskogen bar det av. Träffade Sanna och Alex innan det började med. Inte sett henne på år och dar känns det som så det var trevligt. =) Klockan sex drog det igång iaf. Kan ju fråga sig när jag var på teater eller bio senast. Men nu kan jag säga att det var idag =) Och roligt var det man satt mest och skrattade hela tiden. Så se den! Var riktigt jobbigt att vara ifrån Emilia. Hhon har ju varit med mig konstant sen hon föddes. Så det var ju inte det att man inte trodde att hon hade det bra för det tvivlade jag aldrig på. Men just det att man saknade henne så otroligt mkt! Blev massa bebismys när man kom hem kan jag lova. =) Nu blir det natten för min del. Natti natt!

-Over And Out-

Inga kommentarer: