söndag 18 juli 2010

[Myspys Hos Syrran]

Lillan var vaken i stort sett hela natten så jag och älsklingen delade upp natten så han tog den efter halva och jag hade halva första delen. Hon hade säkert magknip stackarn. Hon sov en stund var vaken och skrek en stund för att sedan sova och skrika sen igen och så höll det på. Så jag och älsklingen vaknade halv två idag då vi äntligen fått ordentligt med sömn. =) Syrran hörde av sig om jag och lilla skulle komma bort och fika en sväng så det gjorde vi ju såklart. Mamma åkte med samtidigt med. Älsklingen åkte bort till Donny men kom bort han med senare så blev det middag bestående av vårrullar och ris. Det var mumma det! Tack för en rolig och trevlig dag. =) Nu blev det lugnt här hemma lillan ligger i bärselen och sover och jag och älsklingen ser på ondskan som går på tv:n. =)

-Over And Out-

Inga kommentarer: