lördag 17 juli 2010

[Låt inte en man ta hand om linneskåpet!]

Idag är första dagen på länge som jag verkligen har orkat ta tag i saker och ting. Dels har jag juh inte mått bra och dels så har det ju inte funkat allt med amningen.... Bara krångel hela tiden samtidigt så vill jag inget hellre än att amma för det är såna mysiga stunder! Men nu får det bli ersättning till lillan iaf. Hon kommer ju må lika bra av det och närhet får hon så det räcker och blir över. Hon vägrar ju sova själv så det är bara att ha henne i bärselen hela dagen typ. =P Har iaf plockat med det mesta, fixat i ordning i lillans garderob där allt låg som jag vet inte vad och sen städat och plockat... Så skulle jag byta torkduk inne i köket och tittat in i linneskåpet.... oj oj där låg allt i en enda hög typ. Älsklingen råkade ju ha ner någon hylla där för ett tag sedan och sen stoppade han bara in allting så det låg huller om buller så man inte kunde hitta någonting. Så sagt och gjort jag började plocka ur allt vika om allt och fick tills slut ordning på allt. Men jag måste ju säga att min älskling är enastående då jag inte mått bra har han hunnit med att handla och städa och fixat i hemmet och tagit hand om lillan för det mesta. Så det är tur man har en riktigt karl! =D Älskar dig mer än du kan tro min skatt! Carro kanske skulle komma förbi senare med får se hur det blir. Hon har inte ringt än och hon sa sju.... Så det märks när hon tittar in. =)

-Over And Out-

2 kommentarer:

Lylv sa...

Det var Torsten som kom förbi! Snacka om att jag blev förvånad att se honom efter 8 år... Tydligen ville han gå på min konsert för att se hur det var med mig! Jättesnällt :)

Vad duktig du är som städar o håller på! Skönt att du mår lite bättre efter amningen o så. Synd att du får ge ersättning, men hellre det än att du inte mår bra!

Pearldrop sa...

WOw vad skitsnygg bloggen blivit!!