måndag 12 juli 2010

[Äntligen!]

Nu har den förbannade mjölkstockningen släppt! Var ju inte en dag för tidigt. Usch så jobbigt. Men jag måste fortfarande gå på antibiotika då men iaf. Jobbigt när det är så varmt med och man inte kan bada än. Eller ja iaf inte jag alla andra kan juh. =P Men jag var iaf i och plaskade med fötterna idag ute vid skutberget med mina älsklingar. Det var mys. Emilia sov i vagnen hela tiden och om inte där så i bilbarnstolen. Så hon tycker nog det är mys att komma ut hon med. =) Vaknade sju idag för lillan skulle ha mat så passade på att gå iväg till Bvc för att kolla upp mjölkstockningen och annat. Var även in till apoteket efter det. I väntan på att apoteket skulle öppna så pratade jag en sväng med Elin och de har fått såna söta små kattungar så det är inte sant. Riktiga små ullabollar. såg bilder på dem på facebook. Funderar på å ta mig en dag att åka dit och titta på dem snart. =) Får se vad man hinner med. Imorgon kommer svärföräldrarna hit med. Så får se vad man orkar hitta på med dem med. =)


-Over And Out-

1 kommentar:

soffie sa...

skönt att den släppt nu så du kan njuta av att vara mamma å ej ha opnt av den stockningen,
Å kattungar det är verkligen sött men fixar du att bara titta på dem utan att ta med en hem:)