måndag 17 maj 2010

[Myspys]

Efter mkt letande i lägenheten och frågande så kom ju äntligen skötbordet fram så vi passade på att hämta det igår. Och när vi även hämtade hem det så passade vi på att fiska med. Hur mys som helst att sitta på stranden med älsklingen och fiska. Även om jag kastar bort drag och får bottenapp, men det gick faktiskt bra igår. =P Jag metade istället. Men inte fick vi någon fisk för det. Får se om vi drar och fiskar snart igen. Är ju så gött att komma ut med. Idag var vi till BM för att gå igenom förlossningen... och det var intressant. En hel del man inte visste faktiskt. Efter det fick jag med älsklingen ut och leta flera kontroller. Så vi hittade iaf två idag... den tredje vi letade efter måste ha varit betydligt längre bort än vi trodde. Får se om vi orkar ta den imorn kanske. Var iväg till Elgiganten en sväng med. Är SÅ sugen på att köpa en ny mobil och få en EU moppe på köpet. Dels för att älsklingen kan ha roligt med moppen och för att jag verkligen måste ha en ny mobil snart. Min knappsats har ju gått sönder. =P Men vi ska tänka på det lite så får vi se hur vi gör. =) När vi kom hem efter alltihop så möttes vi av ett sjöblött köksbord, stol och matta. Jag fick hur fina blommor som helst av Chärry igår. Och de hade ju Tezzan vällt omkull. Men blommorna klarade sig ju iaf. Så man får ju se det positiva. =) Idag har det varit full rulle i magen. Hon har varit igång nästan hela dagen. Ligger och sparkar som bara den, och blir mer och mer nyfiken på hur hon ser ut och vem hon kommer likna. =) Men nu blir det att se på tv lite och sen kanske en film med älsklingen.

-Over And Out-

Inga kommentarer: