onsdag 12 maj 2010

[Strömavbrott]

Igår då? Karlstad kommun har fixat någon sort av orientering. Så jag tänkte ge mig på denna då jag anser att jag ändå behöver ut och gå/cykla för att få mig lite motion. Så igår så letade jag och älsklingen efter kontroll 87.... Kan säga att vi inte hittade den. Men vi ska försöka igen. =) För vi var på rätt plats iaf. Men sen var den var är ju en annan sak. =P
Carro kom förbi och fikade med. Visade sig att jag och älsklingen tydligen hade gjort ett stort intryck på Ikea som personalen roat sig med. Haha för vi frågade där de har små barn istället för att gå runt hela affären om de var så att det fanns nappar och nappflaskor. Då älsklingen var tvärsäker på att han hade sett det och jag tyckte att det är nog inte möjligt. Mkt riktigt så hade de inte det. Å den vi hade frågat hade berättat det för personalen när de hade haft rast senare då fick ju så klart Carro höra det. Och så skulle hon berätta det som en rolig grej igår. Haha men det är ju roligt att man kan glädja någon. Kanske tänker fel men jag tyckte inte frågan var så dum iaf. =P
Idag då? Var iväg till komvux för att hämta ut betyget från samhällen som jag totalt glömt bort. Men som tur var gick det att få ut det en bra bit efter man avslutat kursen med. Sen var vi iväg och tankade och skulle köpa burgare på Mcdonken men då var det strömavbrott över hela karlstad så det blev ingen mat där inte. Iväg till Biltema för att köpa kabel. Gick inte heller pga strömavbrottet. Så älsklingen tänkte på Ikea så vi blev sittnas i bilen och väntade en stund så kunde vi gå in och köpa korv och mjukglass efter en stund och sen ta biltema på tillbaka vägen. Väl hemma blev det Dh avsnitt igen. Har så förbannat ont idag så vet itne vart jag ska ta vägen så något cyklande blir det inte idag iaf. =P
Sen viska en fågel i mitt öra att det är någon som är på g att föda idag med. Så vi tänker på er gumman! =)

-Over And Out-

Inga kommentarer: