söndag 9 maj 2010

[Full rulle och sparkar]

Vaknade vid tio men inte var jag pigg för det. Ville nästan bara somna om. Tezz väcker mig typ mellan fyra och sju på morgonen nästan som hon satt det i rutin och hon går ju inte till älsklingen heller. För det brukar hon juh göra. Men ikke. Så har legat och gosat med henne säkert en timme eller något mitt i natten. Och sen när jag vaknar vid tio så är hon där igen och sen vänder jag mig om då sitter Candy och tittar på mig från sängbordet. Och strax efter det så hör jag Simba skrika från köket. Men jag älskar dem alla tre ändå. Fast de kunde ju låta en sova åtminstone en natt?! =P
Fixade en massa här hemma efter att jag duschat och ätit frukost i morse. Ute på balkongen och i badrummet och har flängt runt som bara den känns det som. Mamma ringde med så bar av till Jysk och Sommarlagret en sväng. Sen bokadej ag tvättid då Simba kissat på mattan och filtar och lite annat. Stackarn, det tränger väl på för honom så han vet inte vart han ska ta vägen och så hinner han inte till lådan. Antar att det är så iaf. Och jag vill inte vara för taskig då han inte mår bra så jag bara flyttar honom försiktigt till lådan.
Har läst om att många känner sparkar på revbenen när de är gravida och jag har inte kännt något sånt alls förän idag. Då jag låg på sidan så sparkade hon till som bara den rätt på revbenet. Tack du! Kan hon inte komma ut snart längtar så efter att se hur hon ser ut och vem hon är lik och vill prova kläderna vi köpt och grejer med. =) Men det är ju hon som bestämmer när hon vill ut och inte jag tyvärr.

-Over And Out-

Inga kommentarer: