torsdag 21 januari 2010

[Underbara snö]

Fast börjar kanske tröttna lite men det är bara för att man vill att det ska bli juni snart! =D Sommar sol och bad. Inte orkat göra så mkt idag. Mest försökt att hitta lägenheter. Börjar fundera på om man någon gång kommer kunna hitta någon större. RInger och ringer men finns ingen. Kan ju hoppas att någon sagt upp i slutet av månaden här nu iaf. Får försöka ringa då igen.
Vill ju kunna hitta en man trivs i med. Där man känner att här är jag hemma. Och inte bara något tillfälligt. Kom iaf på att det finns person som vill byta från större till mindre tack vare Linn igår. =)
Så har svarat på några sådana idag med.
Sen blir jag så himla trött.... Vänskap ska den bara komma från ett håll? Nej skulle inte tro det... Känns som det inte kommer kunna funka alls snart försöker och försöker men inte hon. Så får la se vad det blir. Lillen tror jag låter mer därinne läste någonstans att det kan kurra i magen fast att man inte är hungrig och då är det den lilla parvlen som låter. Men nu blir det iaf till att komma ut och få sig en promenad känner att jag behöver det. =) och sen behöver jag faktiskt mat! Hungrig igen. =D

-Over And Out-

1 kommentar:

Lylv sa...

Hej gumman! Var det du som kommenterat min blogg? I så fall kan jag meddela att ja, spelningen är i aulan på TG! Kom dit om du har lust o mår bra o så... Vore en liten födelsedagspresent iaf ;) Hoppas att allt går bra med bebisen! Puss o kram på dig!