måndag 25 januari 2010

[Så var man 24år då!]

Ja så var man 24 då! Shit tiden går för fort ibland känns som det inte var längesen man gick ur gymnasiet och grejer. Men men dagen började med att en Tezz väckte mig vid elva som vanligt. Jag får verkligen inte sova längre. Älsklingen gjorde lite frukost till mig som jag fick upp rätt snabbt. Strax efter det ringde mamma så vi åkte över till henne och åt middag istället. Potatis och kycklingfilé mums! Sen bar det av ut till backen så åkte vi lite pulka jag och älsklingen. In igen efter en timme ungefär och åt lite glass. Så kom hem igen vid fyra tiden och möttes av Mela och en liten Alwin. Katterna springer så och gömmer sig under sängen så fort han kommer. Stackaren han vill ju bara hälsa på dem. Fick en fin saltlykta av dem. Sen kom mamma och syrran så då blev det smörgåstårta. Hade tänkt köpa en men gjorde ju aldrig det som tur var. =) Fick ett halsband med en ängel typ på och ett par örhängen med blåa kulor och rosor i och ett linne. Kommer få en soffa senare med när jag och Kalle flyttar ihop till lägenheten som jag hoppas vi hittar snart. =) Så fick jag strumpor och en film av Johanna med. På kvällen kom Grek förbi en snabbis med en bok typ ett uppslagsvärk. Och nyss så var Cissi och hennes mamma här så fick ljuslyktor, vindspel, något gardinsmycke. Tror inte jag missat något som jag fått nu iaf. Hur som haver har varit en lång men roliga dag.
Allting har ju gått i ett så är mega trött nu så blir nog sängen direkt idag. Ska upp tidigt imorn med eftersom man ska upp tidigare på onsdag då man ska på UL. =D Så till sist vill jag bara säga ett stort Tack till alla för gratulationerna!

-Over And Out-


1 kommentar:

Anonym sa...

grattis i efterskott gumman :) hoppas du hade en kanon bra dag! kramar/chärry