lördag 23 januari 2010

[Träningsvärk?!]

Vaknade hyfsat tidigt idag för att vara mig. Typ vid elva tiden. Men det är ju tack vare Tezz. Jamade och bökade allt för att jag skulle gå upp så hon skulle få mat och gå ut på balkongen. Fast lika bra var det för jag behövde ändå tid på mig. Var iväg och fixade det sista inför begravningen idag. Så känns rätt bra ändå känns som det kommer bli ett fint avsked eller vad man ska säga. In till Pekås för att handla, fick kex choklad och klubbor av syrran. Mums! =) Var hem till mamma efter det och åt mat och fikade första semlan för i år. Mumma det =) Bar av hem över vid sex tiden. Har inte orkat göra så mkt mer efter det typ mer än att se på film. Beck spår i mörkret bla. Älsklingen drog ju till Vansbro igår han. Så nu är det lugnt och skönt! =D Haha nejdå saknar han att. Men rätt gött att vara i från varandra med så man får känna saknaden. Får la se när han hittar hem igen imorn. Blir antagligen till att åka pulka eller skridskor med Johanna imorn. Ska försöka få med henne på det. Men vi får se. Cyklade hela vägen första gången på länge så endast har jag en hård sadel eller så har jag fått träningsvärk! Haha! Nej nu blir det till att ringa älsklingen och sen se klart på beck.
Natti!

-Over And Out-

Inga kommentarer: