onsdag 27 januari 2010

[Älskade Underbara Bebis]


UL idag. En helt underbar känsla! Helt obeskrivlig. Jag har redan visserligen varit på ett men det var ju i vecka 6 så man ser ju knappt någonting. Idag såg vi verkligen hur hon rörde på sig där inne och still ville hon defenitivt inte ligga. Så det var lite problematiskt. =) Och ja det blir en liten tjej! Fast hon som tog UL sa även att det inte är 100% säkert. Men det var stolta och glada Mirra och Kalle som gick ut från rummet när allt var klart. För allt såg jättebra ut. Kändes skönt att veta för jag oroade mig jättemkt för att det skulle vara något fel. Men fem fingrar fem tår och ett jättesött litet hjärta och njurar kunde hon som tog det se. Så underbart! Första gången på jag vet inte hur länge som jag är vaken vid sju med. Och jag lyckades ta mig upp utan några större problem även om jag sa till Älsklingen att jag ville sova längre. Sen behövs det ju inte nämnas att jag somna vid sex tiden på kvällen sen det är ju en helt annan sak. =P Åkte till mamma direkt efter det så hon fick se korten vi fick med. Och det var ju inte heller det lättaste att ta eftersom hon inte ville lägga sig rätt så tror det var därför vi fick två kort och inte ett. =) Mamma blev jätteglad när hon såg kortet och det gjorde ju allting mkt roligare med. Hon har ju inte kunna glädjas inför att bli mormor riktigt så. Åkte iväg hem vid tio tiden och fixade massa andra grejer för att sedan bege oss till kyrkan och dola där med mamma vid ett två och in på blomsterlandet vid tre tiden och hittade en ros i kruka då. Så får se om jag lyckas hålla den i liv. Har ju misslyckas med det en hel del förut med typ tre stycken =P Sen bar det av hem till mamma på smörgåstårta det var mumma det. Andra smörgåstårtan den här veckan. Synd bara att man inte tycker om räkor men älsklingen får ju desto mer. =)
Bar av hem efter det och tog det lugnt mkt som hänt på en dag så. =D Såg andra avenyn bla men nu blir det till att sova ska ju upp till BM imorn så blir att gå upp sju då med. Kan de inte tänka på att man vill sova =P
Nej då så farligt är det inte kan behöva gå upp tidigt med och det är ju rätt gött egentligen för dagen går ju inte lika fort. =) Men men natten var det!

-Over And Out-

1 kommentar:

Pearldrop sa...

kanske en liten flicka! åh, grattis till er!!