måndag 18 januari 2010

[Tidigt morgon]

Japp, för att vara mig så var det tidigt. Mamma ringde och behövde skjuts tio över nio. Och en annan hade kommit i säng vid halv två... Visserligen sju och en halv timmes sömn men jag sover ju så mkt mer nu. Men vad gör jag inte för min mamma. =) Blev till att äta frukost och så hos henne senare när vi kommit tillbaka. Havregrynsgröt mumma det var det längesen man åt kanske ska börja äta det till frukost igen. =) Pratade en stund med Mela förut med så ev blir det till att åka iväg till henne en liten sväng senare. =) Ska bli roligt då man inte sett dem på hur länge som helst typ. =) Dolar och håller på med bloggen med. Vet inte vart jag hamnar när det blir klart men det återstå att se. =) Nej nu blire till att göra något vettigt. Vila! =) haha!

-Over And Out-


Inga kommentarer: