söndag 24 januari 2010

[Snart är man 24 då!]

Varit med mamma idag mest hela dagen sen älsklingen kom hem från Vansbro.
Köpte med Max och åt hemma hos henne. Satt och pratade och myste vid köksbordet.
Får väl se hur det blir imorn nu med. =) Anders kan ju dessvärre inte komma till mig.... allergi mot katter är ju inte det roligaste. Känner mig nästan lite elak som behöll två katter från Candys senaste kull. För han kunde vara här inne en liten stund när jag bara hade Candy. Lite synd. Så sorry Anders! Blir kanske förhoppningsvis bättre när man får större. =)
Magen har blivit större med tydligen för Kalle tyckte den hade växt mkt medans han har varit borta. Jag tycker knappt den växer något alls. Fast lite grann har den ju växt. Lätter för folk som inte sett mig på länge kanske. =)
Nej nu blir det natten för min del. Trött som tusan och imorn blir det pulka åkning! Tjoho! =D

-Over And Out-


Inga kommentarer: