onsdag 20 januari 2010

[Kängurupojkens pappa]

Jag har precis hittat en underbar blogg! En sån där blogg som man bara måste läsa vidare i! Eftersom man ska få en liten i juni så tänkte både jag och kalle att vi kanske ska börja prenumerera på Vi föräldrar. Den kom idag och jag läste första sidan innan jag upptäckte att det fanns en blogg om en liten pojke som föddes i vecka 28. Och hans föräldrar skriver i bloggen och berättar hur det har varit och så. Ni hittar den här:

http://www.viforaldrar.se/bloggar/kangurupojkens-pappa/

För nu ska jag läsa vidare och sen försöka få i mig lite mat då jag inte fått behålla något idag. Det är nog kanske det värsta med att vara gravid att det är från dag till dag.... ena dagen mår man gör bra och får behålla mat och orkar med allting nästa dag vill man bara ligga i soffan hela dagen och får inte behålla ett dugg. Tack du bebis! =)

-Over And Out-

Inga kommentarer: