måndag 5 april 2010

[Vem är du?]

Vart kommer du ifrån? Vart föddes du?
Och varför har jag inte fått lära känna dig tidigare?
Varför dyker du upp i mitt liv just nu?
Hur ser du ut? Vill du ha kontakten med oss?
Eller vill du inte veta av oss? Vad har du för intressen?
Har typ tusen frågor till dig, och du har väl lika många om inte fler.
Vart gick allt fel egentligen?
Nej, jag måste få träffa dig någon dag. Inte allt för långt bort, har ju väntat hela mitt liv utan att veta om det.
Allt kommer säkert att bli annorlunda. Men samtidigt är allting väldans spännande.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att du verkligen vill vara en del av våra liv nu. Och att du inte bara dyker upp för att sedan försvinna igen. Jag vill lära känna dig, veta hurdan du är.

-Over And Out-



1 kommentar:

Lylv sa...

Hej gumman! Har faktiskt också tänkt att jag skulle höra av mig till dig. Tyvärr har jag fullt schema hela tiden jag är i stan... Åker hem redan på onsdag också. Skulle vilja ses, men jag får försöka höra av mig när jag kommer hem någon helg istället! Hoppas att du o ungen mår bra!!! Och tack för ditt söta glad påsk-sms! Glad påsk själv! :D Puss o kram