onsdag 7 april 2010

[Massa bus]

Idag har jag hunnit med en massa som jag inte orkat göra tidigare. Så himla gött.
vaknade vid nio och gjorde frukost och grejer sen kom mamma strax efter ett så drog iväg bortöver och kollade cykelaffärer/reparatörer. Hittade tills slut någon billigare iaf. Stack in en sväng till jysk med för att hitta skumgummi och ett fint tyg som jag kan klä mina stolar i när jag är klar med målningen av dem. =)
Hittade dock inget som jag tyckte var wow men däremot kom jag hem med två backar som man kan lägga alla elkablar och grejer i. Så det var så det hela började med. Så flera kartonger och grejer senare så har man nu äntligen fått ordning på det tredje rummet. =)
För det har bara blivit att man ställt in allt som man inte visste vart man skulle ha i det rummet och sen har det fått stå. Målade hela dagen igår med, så två av stolarna är svarta nu. Så var ju bara sitsen som skulle dit med. Får la se om älsklingen orkar åka med ut imorn och kika i andra affärer och se om vi hittar något.
Börjar få en hel del klarhet i grejerna med nu och det känns bra. Så får la se vart allt det här slutar.
Lillan i magen sparka som aldrig förr med. Speciellt när man sitter still och ser på tv eller vid datorn som nu. Fast nu är hon för ovanlighetens skull rätt lugn. Hon känns väl mer ju större hon blir tänker jag. =)
nej nu blir det nog till att se en Beck film och sova. Gör trött efter dagens bravader. =P
Natti!

-Over And Out-


Inga kommentarer: