söndag 25 april 2010

[I2 Marten]

Tog en rejäl sovmorgon idag! Vaknade kvart över elva tror jag det var. Men så har jag blivit mkt tröttare nu med. Så skumt för i början av graviditeten vill man inget hellre än att sova typ. I mitten av den så var jag hur pigg som helst och nu när det kommit mot slutet så är jag mega trött igen. Jag hoppas det vänder! Återstår att se. =)
Tog iaf en lång dusch och frukost. Så älsklingen och jag kom inte iväg förän vid ett två. Och då åkte vi till Sportex först för att köpa ett par riktiga skor till mig. Har fått så förbaskat ont i hälarna så orkar knappt gå ibland. =P
I2 marten vart inte så mkt att hurra för tycker jag. Var mest som det brukar vara och man har väl tröttnat på det. Det var la mkt roligare när man var mindre kanske. =) Kom iaf hem med tre krukväxter till. Så älsklingen tycker det börja likna en djungel på balkongen tänkte jag. Ska ta kort så ni får se. =)
Pekås blev det med för att handla och nu vill jag mest bara lägga mig och se fortsättningen på desperate housewives som jag börjat kika om på. =) Första värkarna kände jag igår med! Det måste varit värkar av något slag fast det skumma var att det enbart var på höger sida och satt i någon minut för att sedan avta och komma tillbaka lite senare. Så höll det väl på i ca en timme så tänkte att det kanske var dags att åka in, men eftersom det gick över så var det ju rätt lugnt. Och är det så det kommer kännas att föda så tror jag inte det är så farligt. Men så lätt tror jag inte det är. Kommer nog göra svinont. =P
Nope, DH vare.

-Over And Out-

1 kommentar:

Pearldrop sa...

I2 på "våran" tid gumman! LOVE!!!

Jag vill se bilder ifrån lägenheten!!!