tisdag 27 april 2010

[Alice in Wonderland]


Såg på Alice i underlandet igår med älsklingen. Blev riktigt besviken... Trodde den skulle vara så mkt bättre. I och med det säger jag inte att den var dålig. Men den var inte så där riktigt bra som jag hoppas att den skulle vara. De två andra filmerna med Tim Burton är SÅ mkt bättre!
Målade de två sista stolarna idag. Hade målat dem med grundfärg och sen räcker inte den svarta färgen till båda inte ens den ena, bara halva den ena. Och jag som trodde jag skulle bli klar idag. Men får köpa ny färg imorn eller nått å måla klart då. =)
Älsklingen köpte solcells lampor till balkongen idag med så nu har det blivit ännu mysigare där ute. Lovar att ta kort snart så ni får se. =) Och Linn jag ska ta kort till dig med så du får på hela lägenheten. =) Men nu blri det till att se klart desperate housewives och vänta på att älsklingen kommer hem från jobbet. =)

-Over And Out-