torsdag 15 oktober 2009

[Kultinginfluensan!]

Chicken nuggetts och ris blev det till mat. Orka göra något annat? =P
Just suttit och tittat lite i blondinbellas blogg. Funderade på en sak hon skrev där. Hon skulle aldrig kunna tänka sig att göra större läppar. Men att ha något läppstift som gör att läpparna blir större är helt okej.... Varför? Det är enligt mig nästan samma sak. Hon går ut och säger att hon älskar sig själv och sin kropp. Men det kan hon ju ändå inte göra om hon ska ha läppstift för att få läpparna större? Jag vet inte jag kanske tänker helt fel. Men jag tyckte det var skumt. Sen har jag väl aldrig riktigt tyckt om henne heller men det är ju en annan sak.
Tobbe ringde idag med blev uppriktigt förvånad inte pratade med han på år och dar och så är allt precis som vanligt.
Fast det är bara roligt det visar ju att vi inte har glömt varandra iaf. =)
Han pratade på att han haft feber i fyra dagar och att hans arbetskamrat hade ringt och sagt att "du har inte svininfluensan men du har kultinginfluensan, det är den mildare versionen." Jag skratta så jag höll på att dö.
Egentligen svininfluensan tror jag är som vilken influensa som helst aså nån enstaka person har dött av dem men hur många överlever inte? De skriver de inte i tidningarna. De borde kunna skriva mer att 1 person dog av svinifluensan medans 9miljoner överlevde. Eller nått ditåt =P Då skulle man bli mkt gladare och man skulle inte oroa sig så mkt heller. Viserligen synd för den som dog men ajja ni fattar. =P
Nu blir det att bädda ner sig och soffan och kanske se en film eller två. Får se när Kalle kommer online. Har saknat att prata med han idag bara för att han jobbar över. Typiskt! =P

-Over And Out-


1 kommentar:

Anonym sa...

Puss min skatt varje dag o natt:d ;)!