torsdag 8 oktober 2009

[Ny blogg och Linn på besök]

Jag har funderat många gånger på att byta blogg... Så hamnade här nu. Får väl se om jag kanske går tillbaka till den gamla eller om jag gillar den här bättre. Det märks nog rätt snart. Jag älskar ju att blogga om typ allt så. =)
Igår kom Linn hit som jag inte sett på evigheters evighet typ tror jag. Hur kul som helst. Satt och kollade runt lite bloggar redan då samt hade nonstop krig i soffan men det är som det brukar mellan henne och mig. Haha tänk alla tekken kvällar vi har haft! Känns så bra att oavsett hur sällan eller hur ofta man än hörs så vet man ändå vart man har varandra. Vi vet nog båda två att när man väl behöver den andra så finns hon där!
Vaknade imorse och var hur snuvig som helst med. Ont i halsen med. Inte så roligt. Så blir till att ligga i soffan och se på massa filmer tänker jag eller se ikapp One tree hill.
Och juste jag har inte riktigt förstått mig på hur jag ska göra med allting så ni får ha tålamod =P
Nu blire kaffe och tv.

-Over And Out-

Inga kommentarer: