fredag 9 oktober 2009

[Killen påväg]

Nu är Han äntligen påväg. Min älskade! Ytterligare fem dagar har gått. Saknar nästan ihjäl mig. Men känns bra att få sakna honom med det är då man vet att man verkligen älskar honom!
Vaknade rätt sent idag. Lite gött att få sova ut. Vaknade väl vid en elva låg och läste till tolv sen upp och kokade ägg och hoppade in i duschen. Satt och myste en bra stund i soffan med frukost och tv med. Så ringde Elin och ville ha med mig bort till Oliven och äta så åkte bort dit och tog en sallad var. Det var mumma! Hem igen och låg och läste en sväng. Börjat på Sophie Kinsellas bok en shopaholic för en syster. Även den är fängslande så man inte kan sluta läsa. Men efter en stund beslöt jag mig för att åka bort till Damms för att ta en fika vid typ fem tiden. In till Pekås och handla efter det och sedan hem och nu sitter jag här och funderar på om jag ska se ytterligare ett OTH avsnitt eller om jag ska läsa en sväng till. Dagens I- lands problem. =)

-Over And Out-

Inga kommentarer: