måndag 19 oktober 2009

[Kärlek]

Så har det nu gått ytterligare en helg som gått alldeles för fort. Älsklingen kom hit vid åtta nio tiden i fredags. Satte oss och myste vid tvn och åt smörgåstårta med lemursallad(legum egentligen men det var svårare att komm ihåg. =P) och mimosasallad och grejer. Det var mumma det! Var uppe relativt sent för jag hade ju vaknat redan halv sju. Vaknade vi elva tolv på lördagen och då låg älsklingen och pussade på mig. Så mys! Saknar varje dag av det när han inte är här. Så underbart att vakna brevid honom juh! Sen åkte vi iväg och kolla bank och lite grejer och vidare till mami å papi var säkert där en två timmar tror jag. Hur roligt som helst. Satt och tjöta om allt och hjälpte papi på med vinterdäcken. Bar iväg till Netto sen för att handla med papi. Så hittade lite grejer där bland annat en plattång com är gör liten! Så söt är den älskar den! Men vi skulle ju ha ett klippset för att jag skulle klippa älsklingen med men det fanns inte där så vi fick åka bort till råtorp och där hittade vi det. =) Åkte vidare till Peeking för att köpa mat. Sen hem och såg på tv och åt och bara myste. Gick en sväng till mariebergsskogen och tillbaka. Tog ett mysigt bad och såg på tv resten av kvällen och bara tog det allmänt lugnt. Vaknade av pussande på morgonen vid tio på söndagen. Vem var det då måntro? Jooo Älsklingen! fast han hade inte menat att väcka mig men jag stack upp direkt. Ville inte missa en sekund av dagen som var framför oss innan han skulle åka igen. Så åkte vi iväg till onoff och lidl och grejer och handlade och sen köpte vi med mat från subway. Aldrig ätit där förut men gott var det om man skippade oliverna som råkade följa med. =P Sen iväg och möta mami å papi i mariebergsskogen och gick med dem en sväng där medans älsklingen åkte hemöver. Saknar honom enormt! Men snart är han här i flera veckor i sträck vilket ska bli helt underbart! Älskar dig Kalle!
Idag vaknade jag vid tolv. Gick och la mig tre igår kunde inte somna som vanligt. Åt frukost och gjorde mig i ordning och snart tänkte jag dra iväg och gå en sväng. Få upp lite kondition och sen är det så härligt väder med så man kan inte sitta inne hela dagen! Ska försöka plugga lite matte sen med så jag kommer i kapp någon gång. =P Men som sagt promenad först sen mat! Så får vi se vad det blir.
Och en sak till Tack Linn för att vi fixat ny blogg åt mig! Jag älskar den! Det är inte lika mkt krussiduller som i den andra juh. =D

-Over And Out-

Inga kommentarer: