torsdag 7 oktober 2010

[Torsdag]

Sitter och försöker hålla mig vaken tills älsklingen kommer hem men kommer nog inte lyckas utan blir nog snart att sova ändå tänker jag. Har hunnit med en del idag iaf. Träffade Elin och Elin en sväng förut och sen har jag varit ute och tagit lite kontroller så har fått lite motion idag iaf. =)
Var iväg i samma veva till mamma med. Sen när jag kom hem så har jag kommit fram till att man inte ska börja rensa svamp när den väl har torkat. =P Älsklingen hade plockat en hel ica kasse full i Norge förra veckan sen lagt det på tork och inte rensat så gjorde det idag.... Till saken hör väl att jag inte äter annat än champinjoner. Så har liksom aldrig brytt mig om att plocka någon svamp direkt. Men vi har en hel del kantareller iaf så blir mer till älsklingen. =) Nej blir nog till att sätta på en film och kika på eller nått.

-Over And Out-

Inga kommentarer: