tisdag 5 oktober 2010

[MysPysDag]

Haha nästan hela dagen iaf. Var uppe vid nio sen vid elva tolv bar det iväg med elin till köpbarnvagn. Hennes efterlängtade emmaljunga hade ju kommit! Så vi hämtade den såklart gör tjusig var den gumman. Sen bar det av till rusta och sen vare dags för fika. Hade tänkt mig ut för att ta några kontroller till och sen hälsa på mamma en sväng då pajar handtaget på vagnen.... Lagomt roligt. Det liksom hackade till så vette tusan om jag vågar använda den igen... Så det bar av in igen för att byta vagn.... Vi råkar ju ha tre. =P Men då passade inte åkpåsen till den ena och den andra vågade jag inte ta för jag hatar svängbara hjul så har kommit fram till att vi kanske ska göra oss av med dem vi har och skaffa en ny en.... Men får se. Blev inga kontroller idag iaf. Utan istället hamnade man framför tvn största delen av dagen och fixade jag i ordning lite här hemma. Chärry damp in vid sju med. Sötisen hade ju med sig massa godsaker när hon kom allt laddat för desperate housewives som drog igång idag. Men nu blir det till att dra täcker över huvet och sova. =) Sötnöten sover redan hon, somnade vid nio.

-Over And Out-

Inga kommentarer: