onsdag 27 oktober 2010

[Saknad]

Kom ingen Milla och Sanna idag de komemr förbi imorn istället. Ska ju sälja den ena barnvagnen imorn och sen ska jag iväg till öppna förskolan en sväng tänkte jag och sen planerar jag en överraskning till älsklingen tills han kommer hem. Tog en myspys kväll istället jag. Gjorde nachos förut mumma det. Såg bonde söker fru och efterlyst. Och nu kikar jag på film innan jag ska sova. Saknar älsklingen som tusan! Vill inte ha han i norge längre.... jobbigt att vara ifrån honom så mkt. Men han måste juh. Men han kommer hem imorn natt. =D Grannarna har en hund som inte klara av att vara själv och det är gör synd om vovven! Och vi har sagt till dem att inte lämna han själv men likaförbannat gör de ju det. Så vovven skäller ju som tusan en våning upp. Stackrn! Fått nån sån där fix ide om att jag ska börja bli lite nyttigare... Så först och främst lyckades jag efter mkt om och men sluta snusa. Och ja jag skulle ha slutat innan jag var gravid men det gick bara inte. Men nu har jag varit snus fri i tre veckor och sen har jag inte druckit kaffe på en vecka! Men däremot har jag blivit hur beroende som helst av te! Det är SÅ gött. Sen har jag juh ont i halsen med så det kanske gör sitt med. =) Nej film och sova vare.
Natti natt!

-Over And Out-

Inga kommentarer: