lördag 25 september 2010

[Lysvik]

Klockan kvart över elva drog vi iväg. Jag syrran mamma och lilla Emilia. Åkte in till Nils holgersson och åt middag och det bjöds på hamburgertallrik. Bar iväg till Coop för att köpa baguetter och sen till Lysvik för klippning. Det blev kort väldans kort för min del. Men det blev snyggt med! =) Och otroligt skönt att bli av med allt hår som tyngt ner. Emilia fick en söt vovve med hon tyckte om den mega mkt mjuk och go juh! =) Sen har hon varit vaken hela dagen typ sovit tio min och sen tjugo min. Men när det bar av hem över då somnade hon i barnstolen och sov hela timmen det tog att åka hem. Riktigt mysigt med utflykterna till Lysvik men man saknar både pappa och mormor.... Åh måste ju berätta när vi kom hem med så märkte jag att Emilia greppar saker mer och mer och byter hand hit och dit men hon har även börjat sträcka sig efter saker hon vill ha. Så sött! Utvecklingen går framåt. =)
Nu blir det säkert att sätta på en film och få Emilia i sängen så blir det myspys med Älsklingen som var på trav idag men inte vann han någon miljon inte. =P

-Over And Out-

Inga kommentarer: