söndag 12 september 2010

[FamiljeSemester]


Ja jag lovade ju att vid tillfälle lägga upp kort ifrån där vi var ute och åkte en helg.
Kan ju börja med att berätta att Älsklingen fyllde år (18aug) och detta skulle ju naturligtvis firas! =) Så när han kom hem från Norge på fredag stod en tårta och väntade på honom och presenter.
På lördagen så åkte vi iväg till Värmskog för jag hade lovat honom att han skulle få äta den där stora räkmackan om det nu är sveriges största eller bara värmlands det kommer jag inte ihåg. =)
Men räkmacka blev det och köttbulle macka till mig då jag inte tycker om räkor. Men innan vi väl kom fram så körde vi ju fel och hamnade i säffle och fem mil ifrån Årjäng. En tanke är väl att ha med kartbok i bilen eller kolla upp vägen bättre innan man bara åker iväg nästa gång. Haha Men roligt var det. Firade även min systeryster den dagen som fyllde 30. Så på söndan bar det iväg till Kumelön och även för att se picasso statyn i Kristinehamn. Så en riktigt mys helg blev det. Sen låter jag bilderna tala för sig själva. =D


-Over And Out-

Inga kommentarer: