torsdag 16 september 2010

[Lite sömn tidigt frukost]

Har haft så himla svårt att sova i natt så det är inte sant. Har aldrig haft problem med det förut. Lillan sa till vid ett att hon var hungrig så jag upp och skulle göra maten, när jag kom in igen hade hon somnat om så istället för att väcka henne så lät jag henne sova och försökte somna om själv vilket inte gick alls. Låg och såg på tv försökte läsa lite vände och vred på mig men lyckades ändå inte somna.... Till sist somnade jag vid fem och då vaknar naturligtvis lillan halv sju.... Så så värst möe sömn blev det inte för min del ikke. samtidigt så regnar det idag så blir nog mest inne och tar det lugnt ändå....
Under veckan då? Var till mamma nästan hela dagen i måndags, tisdag var vi i affärer och strosa samt hälsade på Elin på sjukan. Miss u girl! Hoppas du blir bra och får komma hem snart! =) igår var vi påväg till mamma men då började det regna så passade på att handla och in till bibblan en sväng. Får la se vad det blir idag antagligen film och mys på soffan med lilla Emilia.

-Over and Out-

1 kommentar:

chärry sa...

hej gumman=) hoppas allt är bra!

Har försökt smsa o skrivit på msn men får inga svar:( hoppas du vill o kan ses nån dag framöver igen, längesen nu, puss o kram!!! /chärry