måndag 12 september 2011

[Semester!]

Vi fick bara för oss att sticka iväg till Örebro och Media markt! En hel dag i Örebro tror jag gjorde oss gott. Var in till mariebergs köpcentrum, hittade ett bas linne för 50kr rätt gött! Emilia skulle då naturligtvis bära påsen med linnet i hela tiden när vi var där inne. Hur go som helst! Och det varh ur mkt spännande grejer att titta på som helst där inne. Speciellt en butik som hette Zizzi tyckte Emilia väldigt mkt om! Ifall tanten som stod bakom disken. ;) Medans älsklingen satt i massage fotöljen sprang Emilia in dit titt som tätt.... En tia skulle det kosta för fem minuter.... Massagen pågick i en halv timme så jag passade på att byta med älsk så jag fick lite jag med. Måste varit något fel på den men vi tacka och tog emot. =) Snart ska vi dra iväg och skjuta lite med luftgeväret älsk har jag har inte varit så mkt för vapen alls spelar ingen roll vad det är men tror jag behöver ändra uppfattning om det. ;) Det gjorde jag iofs redan på lillerudsdagarna när jag och Linas dotter Julia sköt en del. För det var roligt! Men först behöver Emilia vakna efter tuppluren hon nyss tagit.

-Over And Out-

Inga kommentarer: