måndag 5 september 2011

[Fy fan!]

Det går inte jag kan inte låta bli att reagera vem fan utsätter sin dotter för att ta hål i öronen vid ett års ålder?! Jo Isabel i svenska hollywoodfruar! Och till råga på allt kan hon inte ens sitta å hålla i barnet själv! Fy fan en del borde inte ha barn alls! Det har aldrig funnits i mina tankar ens att ta hål i Emilias öron! Är det så att hon kommer till mig och vill ha det så självklart kommer hon få det men jag tänker då inte tvinga henne till det! Speciellt när hon inte kan säga nånting om det själv! Man gör inte så, så enkelt är det! Ett barn är ingen accessoar! Ett barn är ett liv du har ansvar för som du ska hjälpa och vägleda genom livet!

Annars då? Tror hela familjen åkt på den där "dagissjukan" började med att jag vart magsjuk på torsdagen, Emilia vart det på lördagen och Kalle blev det idag.... Jätte roligt inte. Men man gör så gått man kan. Emilia och jag är juh friska så imorn väntar dagis för hennes del och jag ska fixa lite grejer under tiden... Och Kalle får försöka kurera sig så gått han kan i norge stackarn! Puss på dig älsk! Men nu blire natten för min del om man ska orka med grejer här. =P

-Over And Out-

Inga kommentarer: