tisdag 27 september 2011

[Höstblåsor]

Lillskruttan har fått höstblåsor och fram tills idag hade jag ingen aning om vad det var för något. Aldrig hört om det! Jag var tvärsäker på att hon hade fått vattkoppor jag. Så en sjuk liten tjej ärre som ligger och sover för tillfället hon somnade vid fem så antar att det blir en tidigt morgon imorn =( Man vill bara ta allt det onda ifrån dem och ta det själv om man kunde! Det värker så i mamma hjärtat när hon inte mår bra. Själv mår jag inge vidare heller min rygg har börjat spöka så har gjort något skumt av något slag läkaren sa att det var muskelvärk men det skulle gå över men tusan vad ont det gör mellan varven knaprar alvedon som tusan! Å råkar jag gå lite för långt är det kört.... Men det går förhoppningsvis över snart! Annars blire sjukgymnast!
Men nu blire till att lägga sig och sen en film och sen sova och hoppas på att Emilia inte vaknar vid tre i natt och är klarvaken ;)

-Over And Out-

1 kommentar:

Lylv sa...

Usch, det låter inte alls kul! Har aldrig heller hört talas om höstblåsor... Vad innebär det? Man får uppenbarligen utslag?! Jättetrist att du har ont i ryggen också!! :(