torsdag 13 oktober 2011

[Nu vänder det]

Nu vänder allting förhoppningsvis blir det bra! Men känns som det hänt för mkt bra saker på senaste tiden så kommer väl komma rätt snart något negativ. Men nu ska vi fortsätta tänka positiv då det blir som bäst! Varit och snosat bebis hos sis idag! Han växer och blir så stor så stor! Myspojken! Moster lilla älskling! Sen bar det av hem över för att hämta Emilia på dagis. Väl hemma råkade det bli en tupplur både för mig och Emilia! Och nånstans på vägen fick jag gör ont i ryggen så nu har jag råkat göra en muskelsträckning igen men vetekudden och alvedon tar förhoppningsvis bort det, så det kan bli bra tills imorn! *håller mina tummar*
Var ute och lekte med Emilia i lekparken förut med så roligt vare tyckte hon!
Sen tog jag en riktigt spa kväll å la ansiktsmask å hårinpackning målade naglarna som man känner att man skämmer bort sig själv lite. =)
Men nu blire att kika klart på lyxfällan och sen att sova tänker jag. =)

-Over And Out-

Inga kommentarer: