lördag 22 oktober 2011

[Myslördag med skruttan]

Var typ år å dar sen jag skrev igen nu måste bättra mig. ;) har haft en riktig myslördag med Emilia iaf beställde pizza å mös ner oss i soffan till fångarna på fortet. Nått roligt måste vi med få hitta på när älsk har farit till barcelona! Fan så nice igår hade de besökt camp nou han och bror hans. Älsk måste har varit i himmelriket just då. Jag och Emilia har lekt med Elin och barnen och umgåtts med Lina å Julia samt varit en del hos mamma med. Imorn beger vi oss kanske ut till parkleken får se vad som händer ;) Nu kikar jag på allt för min syster som går på fyran och jag håller på å grinar ihjäl mig! Tusan hur bra som helst och hemsk! Får kika vidare å sen blir det natten får se om älsk kommer imorn eller på måndag :)

-Over And Out-

Inga kommentarer: