måndag 13 december 2010

[Sunny Monday!]

Så vad händer idag då? känner mig överkörd av typ tusen lastbilar.... Emilia är ju inne i en sådan period då hon ska somna halv tio halv elva och sova till nio.... Hon sover gör bra inte det. Bara det att den där egna tiden man vill ha för sig själv som jag inte riktigt kan få annars då älsklingen är i Norge. Så blir det att man sitter uppe till tolv ett..... Så få försöka korta ner det istället. Är ju mitt eget fel för att jag är trött men iaf... Var mkt bättre när hon sov åtta till sju och fik välling och somnade om till nio... =D Man vart väl för bortskämd antar jag. Hur som haver Elin kommer hit snart iaf. Så får se vad vi hittar på idag. Den där ungen hon har i magen vill ju inte riktigt ploppa ut än inte... 9:e skulle hon föda men det tyckte inte knodden. Elak redan från början. nej da. =) Funderar på att ta mig bort till mamma sen någon gång om bilen har blivit av med all den där tusen lager isen på rutan.... Har ingen större lust att försöka få bort den då tar man hellre bussen. =)

-Over And Out-

Inga kommentarer: