söndag 12 december 2010

[Kass]

Ja det är jag! Har inte uppdaterat på jag vet inte hur länge. Det bara blir så slutar man skriva en dag så orkar man kanske inte skriva nästa och när det går för långt har man ingen idé om vad man ska börja berätta eller skriva om. Så vad ska jag skriva om nu då?
Kan berätta att vi bakat pepperkakor och lussekatter blev mumsigt! och fixat julgardiner. =) Har varit sjuka både jag och Emilia i ca en vecka nu.... Lilltjejen är ju sjuk för första gången med. Förkyld så näsan rinner och hosta så hon knappt kan sova om nätterna. Stackarn. Men snuvan är inte lika farligt längre och hostan börjar ge med sig. Bara jag som har min kvar. =P Älsklingen fick la ingen sömn nån natt när han va hemma och tog hand om oss sjuklingar. Har varit underbart att ha honom här hemma. Drömmen vore ju att han hade jobbet här så han kom hem varje dag och inte var bort vardagarna men vi får la se vad det blir. Emilia har blivit gör mammig. Vilket är förståligt. Men det är speciellt på kvällarna/nätterna då duger bara mamma. Jobbigt för mig och jobbigt för älsklingen så får hoppas att det ger sig. Återstår att se. =)
Nej får uppdatera oftare helt enkelt! Men nu blire natten!

-Over And Out-

Inga kommentarer: