torsdag 25 februari 2010

[Äntligen!]

Nu känns det som det börja hända något iaf. Har äntligen fått tag på en lägenhet! Akelius ringde idag och sa att vi får en trea på Wåxnäs. Vi har dock inte tittat på den men det känns som att det spelar ingen roll för vi har kollat på en annan som är upplagd på samma sätt. Men ska se om man kan åka och kika på den imorn iaf. =)
Men det är ju ändå klart att den är vår! Bara kontrakt som ska skrivas på åså. Så det bär av den 1 april! Och som tur är så fick vi säga upp min lägenhet till sista mars så det blir inga dubbel hyror heller! Så jävla gött! Wåxnäs here we come! Och inte nog med det var till BM idag jag har varit orolig eftersom jag haft hjärtklappning och yrsel samt lite svårt att andas ibland för det känns som det tryckt på halsen i vissa ställningar typ. Men allting är helt normalt så det var ingen fara med någonting. Har lite lågt blodtryck bara men det var som det skulle iaf. Hon drog massa om vita och röda blodkroppar så lyssna typ kanske på hälften. Förstod inte riktigt. =P Men jag fatta att allt var bra iaf. Inte dåligt. =) Sen så pratade Kalle om att han lyssnat med örat mot magen en massa och hört henne där inne. Så hon tog fram någon apparat precis som på UL så fick man gele på magen och så hörde man det lilla hjärtljudet ifrån henne! Helt underbar känsla helt obeskrivlig! Typ som när man var på UL första gången då man fick se henne. Fast det blev ju iofs andra för min del. Men jag var ju där i vecka 6 först och då kan man ju inte uppfatta huvud och armar och ben typ. Så det var en helt ny känsla när man såg henne i vecka 18. Bara längtar tills hon vill titta ut men än är det ju för tidigt. Så hon får vara där inne ett tag till. =)
Men nu blir det nog sängen för min del. Ska upp imorn så man kan lämna in uppsägningen till Akelius och fixa massa annat innan tolv. Natti!

-Over And Out-


2 kommentarer:

Pearldrop sa...

åh, nyfiken på planlösningen! visa bild! KRAM

Ylva sa...

Åh, grattis till lägenheten! Vad kul att höra att allting verkar ordna upp sig :D En trea på Våxnäs är ju perfekt! Puss o kram