tisdag 17 april 2012

[Snö]

Japp imorse när jag skulle sätta mig i bilen å åka iväg så snöade det riktigt ordentligt som tur är ligger inte så mkt av den kvar. För vart fasen tog min vår vägen?! Och sen nu på lunchen kan kag riktigt se hur solen lyser in genom fönstret... Kan det bero på de där klimatföråndringarna tro? Fast helt onormalt är det inte att det kmr snö i april men iaf. ;)

Nog för att jag fått gravidmagen men jag har inte ökat nått i vikt snarare gått ner. Och några problem med graviditeten än så länge finns inte om man inte ska klaga på att jag får ont i ligamenterna när jag går. Men årovade att gå varvet imorse (tar ca 40 - 45 min ) så fick jag inte alls ont så känns bra det iaf. Man mår juh bäst av att röra på sig. ;)

Undrar vad man ska hitta på senare idag med... Eftersom Emilia inte mår bra så råkade vi sova tre timmar igår. ;) Får se om vädret tillåter att gå ut å leka lite om lillsnuttan orkar förstås.


-Over And Out-

Inga kommentarer: