torsdag 4 augusti 2011

[Nostalgi!]



Jag vill ha fler lysisar men vart tusan hittar man dem? tradera har inga iaf dessvärre där brukar man juh hitta dem. Om inte annat så på någon Loppis kanske. Får väl se om jag dyker på någon för himla söta är de iaf.
Precis sett klart på nätet och nu blir det till att sova. Emilia har badat i stora poolen idag med här ute. Dock kunde jag itne ta någon bild då det var i och ur och ur och i mest hela tiden så hann juh inte med innan hon hade krupit ut igen. Gräset fick bra mkt vatten iaf. =) Nu har jag en grej kvar på att göra listan och den måste jag ta imorn. Nu blire natten! Sweet Dreams!

-Over And Out-

1 kommentar:

Lylv sa...

Åh, jag älskade lysisarna! De var så himla söta! Synd att det inte går att få tag på dem längre... :(

Vad är det för pool ni badar i hela tiden? Finns det en pool på Våxnäs? :S Kraam!