onsdag 13 juli 2011

[älskade dotter]

Har tillbringat den senaste tiden mestadels hos mamma och skutberget. Sol o bad har stått på schemat! ;) riktigt mys. är jag gick till sängen för att lägga mig nyss var det en liten tös som vaknade till liv så pass att hon orkade krypa ihop intill mig ocj gosa insig med sitt huvud vid min hals. Å man bara känner hur mkt kärlek det finns till en så liten varelse. Man vet nog inte om det förän man blir mamma själv. ;) träffade marita idag med var kuh typ år å dar sedan men roligt med uppdateringar! ;) får bli fler gånger snart igen. ;) imorgon blir det att uträtta massa ärenden. får se hu det går. ;) men nu natten för min del ska gosa in mig i emilia jag. ;)

-Over And Out-




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade jättetrevligt, så det lär vi absolut göra om! Dessutom så bor vi ju typ grannar... :)