torsdag 21 april 2011

[Besök]

Borde egentligen sätta mig ner och passa på att plugga lite engelska men jag har verkligen inte orken. Men att hjälpa andra att plugga är desto roligare. Hjälpte Chärry i veckan med Samhällen och shit! Insåg hur mkt man egentligen har glömt sen man gjorde det. Fick tom fråga Ylva som hjälpte lite iaf. =) Så jag hoppas det löste sig en hel del även om det inte blev så mkt gjort kanske för dig Chärry! Åt pizza och såg på Dh på kvällen! Var vi värda efter att ha pluggat hela dagen! Tack gumman! Mer såna myspysdagar tycker jag! Och framför allt mario party! Älsklingen jobbade kort veckan så han kom hem igår, helt underbart att ha honom hemma längre så man inte bara får en hel dag med han utan nu blir det tom tre! Me like! Så gåre när det är påsk! Ha fixa och dolat här hemma hela dagen i stort sett idag för imorgon får vi besök! Kalles mamma och pappa kommer förbi och stannar nog hela helgen tänker jag. Så blir massa mys och bus! Så får se vad det blir att vi hittar på. Men nu blir det faktiskt till att sova gör trött juh! Åh fick reda på att friska Karlstad drar igång nästa vecka med! Lovely! Så blir till att cykla runt med Emilia då medans Älsklingen jobbar! Vi vann juh trots allt den där Barcelona resan så nått kul ska det väl bli i år med! =)

Sweet Dreams!
-Over And Out-

1 kommentar:

chärry sa...

Jag hänkar gärna på Friska karlstad om du vill ha sällskap :D ses till veckan! Puss guummmmmman! glad påsk :)